בעדכון די שקט (ושלא במפתיע, אין סיבה לפרסם בראש חוצות שאתה מעלים הטבה) אפל קיצרה את תקופת הנסיון החינמית ל Apple Music משלושה חודשים לחודש אחד בלבד. כך למעשה אפל מאבדת את היתרון היחסי שלה בתעשיה ומיישרת קו עם שאר שירותי המוזיקה כמו ספוטיפיי ואחרות.
מדובר כמובן על ההצעה הבסיסית ולא מבצעים שונים למיניהם כמו סטודנטים, משפחות, רכישות במסגרת חבילות סלולריות שונות וכן הלאה. במסגרת מבצעים כאלה אפל עצמה מציעה חבילה משתלמת של שישה חודשים חינם עם רכישת אזניות AirPods 2, 3, Pro, Max, מספר אזניות Beats ו-HomePod.
האם זה אומר שאפל כבר לא צריכה לשכנע בכח את המשתמשים לנסות את אפל מיוזיק? האם היא הגיעה לכמות מספיקה לתחרות הוגנת לדעתה מול המתחרות? האם כמות המשתמשים המשלמים מספיקה כדי לספק את המשקיעים והגיע הזמן להתחיל להרוויח? בכל מקרה נראה שהתשובה היא כן לכל השאלות ולא נשמע זעקות שבר על אובדן החודשיים האלה, מה גם שהאזניות של אפל כל כך פופולריות שפחות או יותר מי שלא נחשף לאפל מיוזיק או לאזניות יקבל הזדמנות לעשות את זה עם כמה חודשים טובים של האזנה חינם.